De contributie voor het seizoen 2023/2024 is als volgt vastgesteld:

Senioren (vanaf 18 jaar):

€ 311,-

Junioren (A t/m D-jeugd, tot 18 jaar):

€ 267,-

Junioren (E-jeugd)

€ 238,-

Mini’s (F-jeugd):

€ 219,-

Trainingslid:

€ 172,-

Dreamteam lid:/Donderdagavond dames

€ 200,-

Kabouterhockey 10 keer per half jaar:

€  52,50

Toeslag Selectie teams

€  40,-

Inschrijfgeld is 25 euro voor iedere categorie met uitzondering kabouterhockey ; oud-leden betalen niet opnieuw inschrijfgeld.

Voor meerdere leden in één gezin wordt een gezinskorting gegeven (alleen op volledige contributie):

2e gezinslid: € 6,-

3e gezinslid: € 15,-

4e gezinslid: € 20,-

Studentenkorting

Uitwonende studenten die een fulltime dagopleiding volgen op HBO of Universitair niveau, kunnen één jaar een korting van € 100 krijgen op de contributie. Je moet dit vóór 1 september 2023 aanvragen. Korting wordt alleen verleend onder overhandiging van een kopie van je OV kaart. Scan de kopie in en stuur een mail naar [email protected]. Zonder deze kopie wordt geen korting verleend. Alleen leden die de volledige contributie als spelend lid betalen en het hele jaar lis zijn, hebben recht op de studentenkorting. Deze korting wordt nadrukkelijk aangeboden om de drempel laag te houden om bij MHC te blijven hockeyen - ook als je gaat studeren.

Gespreid betalen

Dit jaar wordt de contributie weer in twee delen in rekening gebracht. Alle leden ontvangen per email een nota (eind augustus en begin oktober) met een specificatie van de rekening. Deze betaling wordt minimaal 5 dagen later met een automatische incasso afgeschreven. De machtiging voor inning van rekeningen wordt afgegeven via het inschrijfformulier. Als je in één keer wil betalen, stuur dan VOOR 1 juli een mail naar [email protected]. In dat geval ontvang je de rekening begin september voor de volledige contributie. De volledige contributie moet voor 1 oktober betaald zijn. Voor het storneren van een incasso worden kosten (10 euro) in rekening gebracht. Voor te laat betaalde contributies (na 1 oktober) worden ook kosten (10 euro) in rekening gebracht.

Eerder lid geweest? Dan geen inschrijfgeld!

Ben je ooit eerder lid geweest van MHC Bommelerwaard, stuur dan een mail naar [email protected] met daarin je geboortedatum, adres, email en telefoonnummer en evt opmerkingen. Het ledensecretariaat zal je inschrijving verder verwerken. In dit geval ben je geen inschrijfkosten verschuldigd.

Veteranen regeling / inleenregeling

De huidige 2 veteranenteams bij MHC Bommelerwaard hebben aanvulling nodig van spelers. Omdat HC Leerdam al enkele jaren geen senioren competitie hockey meer biedt, kan dit een win-win opleveren voor iedereen. Beide besturen hebben goede afspraken gemaakt over invallen van spelers om onderlinge belangen te waarborgen. Dit zijn de richtlijnen voor invallende spelers bij de veteranen (en evt andere teams waar dit speelt) die geen vast spelend lid bij MHC Bommelerwaard zijn:

- Spelers zijn in hoofdzaak lid bij HC Leerdam of MHC Bommelerwaard. Dat blijft ook het uitgangspunt.

- Meespelen bij wedstrijden van MHC Bommelerwaard kan ENKEL EN ALLEEN als je op de spelerslijst (in LISA) staat, ook als dit een enkele invalbeurt is.

- Onderscheid wordt gemaakt tussen lidmaatschap bij HC Leerdam of MHC Bommelerwaard:

Lid HC Leerdam – volwaardig lid, met behoud van spelend lidmaatschap bij HC Leerdam.

·    Speler moet status ‘spelend lid’ hebben bij HC Leerdam en. Dit zal    geadministreerd worden door de ledenadministratie bij HC Leerdam. Vermeld bij aanmelding (of per mail) dat je gebruik wilt maken van de ‘veteranenregeling MHC Bommelerwaard’. Daarnaast schrijf je je ook in bij MHC Zaltbommel ovv ‘veteranenregeling’.

·    Het geldt voor een volledig seizoen voor de KNHB competitie.

·    MHC Bommelerwaard int 145,00 euro per jaar.

·    Als volwaardig teamlid wordt je ook verwacht (in beperkte mate) je bijdrage te leveren bij MHC Bommelerwaard, rekening houdend met de vrijwilligersinzet in Leerdam: fluitbeurten.

Lid MHC Bommelerwaard – volwaardig lid, status is spelend lid bij MHC Bommelerwaard, en betaald contributie als volwaardig lid senioren.

Strippenkaart veteranenregeling

Incidenteel – ‘strippenkaart systeem’: voor externe invallers of invallers die geen spelend lid zijn (dus ook leden DT)

- Speler moet status ‘spelend lid’ hebben bij MHC Bommelerwaard. Dit zal geadministreerd worden door de ledenadministratie bij MHC Bommelerwaard door je aan te melden via het inschrijfformulier of een mailtje aan [email protected] als je al lid bent. Bij aanmelden vermelden ‘strippenkaart veteranenregeling’.

- Strippenkaart kost 155 euro.

- Max 10 wedstrijden per seizoen, anders omzetten naar volwaardig lidmaatschap.

- Er worden geen andere bijdragen aan MHC Bommelerwaard verwacht, zoals vrijwilligersinzet in de vorm van bardienst, coach, fluitbeurt, etc.