Update aanpassing corona maatregelen
23-9-2021  |

We zijn weer begonnen !

Inmiddels zijn we alweer twee weken bezig met competitie spelen voor jong en oud én mag gelukkig weer het publiek aanwezig zijn op ons complex tijdens wedstrijden en trainingen. Weer fijn kijken bij het team van je kinderen, een derde helft op zondag met je team en weer aan de lijn bij bijv. Heren 1 of Jong Dames 1.

Wat hebben we jullie allemaal gemist!

Maar toch moeten we (spelers, toeschouwers en andere betrokkenen) ons nog wel houden aan de speciale corona afspraken zoals door de overheid bepaald. We hebben de belangrijkste punten voor je op een rijtje gezet:

Toeschouwers weer welkom tijdens trainingen en (oefen)wedstrijden

Toeschouwers zijn weer toegestaan op ons complex en dus van harte welkom.

Horeca

Voor de sport geldt een aantal uitzonderingen op de regels voor de horeca die gelden vanaf 25 september. NOC*NSF heeft deze opgenomen in het Protocol Verantwoord Sporten.

Wanneer is een coronatoegangsbewijs nodig?

·        Voor het zittend nuttigen van eten en drinken binnen in het afgescheiden gedeelte voor horeca.

·        Dit geldt voor iedereen van 13 jaar !!, vanaf 14 jaar heeft men ook een ID bewijs nodig.

Wanneer is er geen coronatoegangsbewijs nodig?

·        Voor het gebruik van terrassen buiten en het afhalen van eten en drinken.

·        Voor het nuttigen van afgehaald eten en drinken buiten het afgescheiden horeca gedeelte.

Dit betekent dus dat men zonder coronatoegangsbewijs gebruik kan maken van alle andere faciliteiten in het clubhuis. Alleen als er in het clubhuis een horeca gedeelte is waar mensen gaan zitten om hun consumptie te nuttigen, is een coronatoegangsbewijs nodig.

Bij het betreden van het afgescheiden gedeelte, zal het horeca personeel een coronacheck doen.

Kleedkamers geopend

Onze kleedkamers en douches zijn weer open.

Uit wedstrijden

Bij uitwedstrijden vragen wij je om je op de hoogte te stellen van de regels van de betreffende club. Dit kan vaak via de website van de tegenstander.

Wanneer er vanwege sportactiviteiten personen uit meerdere huishoudens in dezelfde auto zitten, adviseren wij personen vanaf 13 jaar een mondkapje te dragen.

We wensen je een fantastisch seizoen toe!

Bijlage: Regelsoverheidcovid.pdf