Beste ondernemende partner,

Met trots richt ik mij tot u als bestuurder van Mixed Hockeyclub "Bommelerwaard", een dynamische hockeyclub gevestigd in het pittoreske Zaltbommel. Te midden van dit historisch rijke landschap, bloeit onze club op een fantastisch mooi complex waar sportieve passie en gemeenschapsgeest samenkomen.

Wij geloven in de kracht van samenwerking en zijn op zoek naar partners die onze visie delen. Als sponsor van Mixed Hockeyclub "Bommelerwaard" krijgt u niet alleen de kans om uw bedrijf in de schijnwerpers te plaatsen, maar wordt u ook een integraal onderdeel van onze warme en betrokken hockeygemeenschap.

Ons complex biedt een unieke setting voor uw bedrijfsprofilering, met mogelijkheden voor naamsbekendheid op onze velden, in clubpublicaties en tijdens evenementen. Als gewaardeerd partner zullen wij er alles aan doen om uw betrokkenheid te benadrukken en te delen met onze leden en supporters.

Door Mixed Hockeyclub "Bommelerwaard" te steunen, investeert u niet alleen in lokale sportbeoefening, maar ook in de groei van uw zakelijke netwerk en reputatie.

Ontdek de voordelen van een partnerschap met ons en ervaar hoe uw bedrijf kan floreren binnen onze enthousiaste community.

Ik nodig u van harte uit om de mogelijkheden te bespreken en samen te ontdekken hoe wij uw bedrijf kunnen laten schitteren op Mixed Hockeyclub "Bommelerwaard".

Met sportieve groeten,

Jacco Maas, 06-53543753

Bestuur Mixed Hockeyclub "Bommelerwaard"