Aanmelden nieuwe (proef)leden – Algemeen

Nieuwe leden kunnen zich het gehele seizoen door aanmelden. Wij hanteren geen wachtlijsten. Het lidmaatschap geldt voor het hele seizoen en wordt jaarlijks automatisch verlengd. Indien mogelijk trachten wij iedereen direct als spelend lid in een bestaand team te plaatsen. Ben je ooit eerder lid geweest van MHC Bommelerwaard, stuur dan een mail naar [email protected] met daarin je geboortedatum, adres, email en telefoonnummer en eventueel opmerkingen. Het ledensecretariaat zal je inschrijving verder verwerken. In dit geval ben je geen inschrijfkosten verschuldigd.

Aanmelding geschiedt door invullen van onderstaand formulier. Bij het invullen van dit formulier ga je ook akkoord met automatische incasso. Van de inschrijving ontvang je direct een bevestigingsmail.

Enkele dagen na inschrijving ontvang je een uitnodiging van de Technische Commissie voor het volgen van een aantal proeftrainingen (jongste jeugd en jeugd) of een bericht in welk team je bent geplaatst (senioren).

Bij aanmelding van jongste jeugd en jeugd mag eerst twee keer op proef worden meegetraind. Nadat je twee keer hebt meegetraind, nemen we contact met je op om te vragen of je lid wilt worden. Bevalt hockey je goed, dan wordt lid. Vind je dat hockey toch niet echt "je ding” is, dan kan je stoppen en worden er verder geen kosten in rekening gebracht.

Aanmelding Kabouterhockey (5 jaar)

Vanaf 5 jaar kan je je aanmelden voor kabouterhockey. Kabouterhockey is een maal per week op woensdagmiddag. We doen dan gezellige hockey- en spelactiviteiten om de jonge kinderen alvast kennis te laten maken met hockeystick en bal. Voor deze leeftijd is er nog geen competitie.

Aanmelding Mini’s (vanaf 6 jaar)

Vanaf 6 jaar kun je je aanmelden voor de mini's. Er wordt naar gestreefd dat iedereen vanaf 6 jaar aan de competitie mee doet.

Bij aanmelding kan een voorkeur worden aangegeven voor een bepaald team of vriendje/ vriendinnetje. Er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met aangegeven voorkeuren, maar wij rekenen op uw begrip in de gevallen waarin dit niet lukt.

Voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar [email protected].

Inschrijfformulier

Soort lidmaatschap

Persoonlijk

(datum: dd-mm-yyyy)

Contact info

Financieel

Overige informatie

Extra informatie
  Indien u als seniorlid inschrijft, vul dan ook bij het 2e emailadres uw emailadres in. In een veld kunt u ook meerdere emailadressen opgeven door ze met ; te scheiden.

Diploma's
  Hieronder kunt u aangeven of u bepaalde relevante diploma's heeft

Sponsoring
  Mede dankzij de steun van de sponsors is MHC Bommelerwaard een goed draaiende club met aantrekkelijke hockeyfaciliteiten. Toch blijven wij continue op zoek naar nieuwe sponsors om onze doelstellingen te kunnen realiseren; wij bieden diverse mogelijkheden, voor meer informatie: [email protected] Mogen wij je (of je ouders) benaderen over sponsoring van onze vereniging?

Overig

Akkoordverklaring
  Door het inschrijfformulier in te vullen en digitaal akkoord te geven (=ondertekenen) verklaar ik dat: • Ik het formulier naar waarheid en volledig heb ingevuld. • Ik akkoord ga met het Huishoudelijke Reglement. • Ik hierbij toestemming geef voor de automatische incasso, die ook zal gelden voor de andere leden van mijn gezin. • Ik ga akkoord dat de vereniging mijn gegevens administreert en gebruikt voor verenigingsdoeleinden. Deze zijn alleen inzichtelijk voor leden van de vereniging en worden niet doorgeven aan andere partijen, tenzij dit nodig is voor uitvoering van de doeleinden waarvoor ze zijn verstrekt. • Als ik mij inschrijf als vrijwilliger, trainer of scheidsrechters ga ik akkoord met het Huishoudelijk Reglement en de Gedragscode van de KNHB. (meer informatie over bovenstaande punten vindt u op onze website).

KNHB Lidmaatschap
Logo KNHB

Door jouw aanmelding als lid van de vereniging, machtig je de vereniging om jou als lid aan te melden bij de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

Jouw persoonsgegevens

De gegevens zoals vermeld op dit inschrijfformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging en worden alleen gebruikt voor doeleinden die verband houden met activiteiten van de vereniging. De vereniging is uit hoofde van haar lidmaatschap van de KNHB verplicht jouw naam, geslacht, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres door te geven aan de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB), omdat je als nieuw lid automatisch tevens lid van de KNHB wordt. Deze gegevens worden tevens opgenomen in de ledenadministratie van de KNHB. Voor meer informatie over de wijze waarop de KNHB uw persoonsgegevens verwerkt, verwijzen wij naar de privacyverklaring van de KNHB.