Hutsel Frutsel Toernooi 2024
27-3-2024  |

Donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) komt het hutselfrutseltoernooi er weer aan😍. Het thema van dit jaar is........

HAWAII😎⛱️🌺🥥🌴

Dit is het familietoernooi van het jaar en wil je dus absoluut niet missen! 🥳

Al jaren wordt dit toernooi georganiseerd en het toernooi heeft verschillende vormen gekend, maar wij leggen jullie graag uit hoe het dit jaar plaats zal vinden.

Er zal gespeeld worden in twee verschillende competities:

- Competitie 1 is voor de sterke teams. Je kan je inschrijven met een volledig team en speelt dus in principe met allemaal mensen die al kunnen hockeyen.

- Competitie twee is de hutsel competitie. In deze competitie kan iedereen spelen. Jong, oud, niet goed in hockeyen, een sterspeler, jongen, meisjes, iedereen is welkom. Ook hier is het mogelijk om je in te schrijven met een team, maar er kunnen dan wel mensen aan toegevoegd worden die zich los inschrijven! Heb je geen team, maar wil je wel meedoen, geen probleem, wij zorgen dat je mee kunt spelen.

- Tijdens alle wedstrijden speelt het ene team in rood en het andere in wit.

Wedstrijden zijn zes tegen zes. De grootte van je team maakt echter niet uit. Bedenk je wel dat je met een team van 12 dan minder speelminuten hebt🙂!

Deelname aan het toernooi is geheel kosteloos. De gehele dag is de keuken van de club open. Vanaf 15.00 is er een frietkar om je maag goed te vullen voor het feest🍟🥳

let op; dit jaar zal er geen gratis lunch meer zijn!

Vanaf 16.00 zal er een dj aanwezig zijn en wordt de top dag voortgezet met een leuk feest. Uiteraard is iedereen welkom🤩

Vanaf vandaag kan er ingeschreven worden. Dit gaat via een link. Heb je al een team, dan schrijf je je als één team in. Dit geldt voor de fanatieke en de hutsel competitie. Heb je geen team en wil je deelnemen aan de hutselcompetitie? Geen probleem, je schrijft je via dezelfde link in en je wordt aan een super leuk team toegevoegd.

tot de negendeeeee🥳

Link inschrijven: